PRAVIDLÁ ONLINE KOMUNIKÁCIEChceme, aby sme sa všetky a všetci cítili aj v tomto online prostredí dobre a bezpečne, preto sme pripravili zopár jednoduchých pravidiel, ktoré budú počas chatovania platiť. Určite venujte ich prečítaniu pár minút. Ak by ste k nim mali nejaké otázky, v chate vám ich samozrejme zodpovieme.
|
KOMUNIKÁCIAPrebieha s rešpektom ku chatujúcim, zohľadňujúc ich situáciu. Dodržiavame slušnú a kultúrnu komunikáciu, bez nenávistných prejavov, nepoužívame vulgarizmy ani urážky. Každý účastník mailovej komunikácie nesie zodpovednosť za obsah otázok, ktoré v nej položí. Ak poradca vyhodnotí charakter otázok za neprimeraný alebo jemu nepríjemný, nemusí odpovedať a zdôvodní, prečo tak urobil (napr. sex.návrhy, kontakt a iné verbálne správanie sex.povahy).
|
DISKRÉTNOSŤPoradca sa zaväzuje nezdieľať informácie, kt. mu boli počas poradenstva zdieľané, s osobami mimo poradenské centrum PRIZMA. Neplatí to, ak ide o situáciu, kt. by mohla ohroziť život chatujúcich a/alebo byť inak nebezpečná, pre ich blízkych a okolie. V tomto prípade budeme konať podľa zákona, pre minimalizáciu nebezpečenstva. V prípade, ak naše kapacity nevedia naplniť špecifické potreby chatujúcich, tak sa pokúsime nájsť alternatívny spôsob, ako ich riešiť.
|
LIMITYOnline komunikácia nenahrádza osobný kontakt a odbornú konzultáciu, poradca má svoje limity.
|
PORUŠENIE PRAVIDIELAk dôjde k porušeniu pravidiel počas komunikácie so soc. poradcom, poradca môže na to upozorniť a následne ukončiť komunikáciu. Vo výnimočných prípadoch môže poradca pristúpiť k zablokovaniu prístupu užívateľky/užívateľa ku stránke.
|